قیمت تلویزیون ال جی 55up8150 خرید تلویزیون 55 اینچ ال جی Up8150

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

قیمت تلویزیون ال جی 55up8150 خرید تلویزیون 55 اینچ ال جی Up8150
نویسنده : آناشید تاریخ : شنبه 27 آذر 1400

تلویزیون ال جی 55UP8150 دارای قابلیت های دیگری از قبیل قابلیت Game Optimizer میباشد و با وجود این قابلیت برای شما میتواند بسیار کاربردی باشد و به خصوص برای گیمر ها و افرادی که به بازی های کامپیوتری علاقه دارند. میتوانید به راحتی انواع بازی های خود را مدیریت کرده و بسیار سریع پخش کنید و میتوانید تنظیمات کلی این بازی ها را با استفاده از این قابلیت مدیریت کنید و با سرعت بالا به بازی های مورد علاقه خود بپردازید. همه ما وقتی که به تماشای یک بازی یا تماشای یک فیلم هیجان انگیز می نشینیم انتظار داریم آن را با صدایی واضح و رسا بشنویم تا نهایت لذت را از آن ببریم.

طراحی پایه تلویزیون 55up8150 و نحوه نصب آن

اما قابلیت پیشرفته ای که کار را برای همه افراد خانه بسیار راحت و آسان کرده است هوش مصنوعی ThinQ AI است که این امکان را فراهم می کند انواع لوازم خانگی هوشمند را از طریق گوشی هوشمند به کنترل خود درآورید. همچنین این دستگاه محبوب دارای دو درگاه ارتباطی HDMI و USB می باشد که شامل 3 پورت HDMI و 2 پورت USB و چندین درگاه دیگر اعم از اپتیکال و ورودی آنتن و… است. در ادامه بیشتر با این تلویزیون خوش ساخت آشنا خواهید شد و به بررسی تلویزیون UP8150 ال جی خواهیم پرداخت. در طراحی این نمایشگر برای بخش سیستم‌ صوتی از دو بلندگوی پر قدرت بهره گرفته‌اند، هر کدام از این بلندگوها صدا را با توان 10 وات از خود استخراج می نمایند‌.

فناوری Al sound pro که یک هوش مصنوعی محسوب می شود، در این مدل نیز جاسازی شده ، که با کارایی که دارد، صدای خروجی را با محتواهای درحال پخش تنظیم می کند. می توان سیستم عامل webOS ، مرورگر اینترن از طریق Wi-Fi و LAN، توان صدای 20 وات، جستجوی صوتی، 3 پورت HDMI و دو پورت USB را می توان نام برد که باعث شده این تلویزیون جزو برترین محصولات شرکت ال جی در سال 2021 قرار گیرد.

توان صوتی بالا و صدایی رسا با تلویزیون ال جی 55up8150

ال جی این تلویزیون را به پردازشگر 4 هسته ای مجهز نموده است تا وظایف مربوط به اجرای برنامه ها و سرویس ها را انجام دهد. این پردازشگر به هوش مصنوعی ال جی یعنی ThinQ AI نیز مجهز است و بسیاری از کارها را به صورت هوشمند انجام می دهد. این تلویزیون دارای فناوری Intelligent Voice Recognition و LG Voice Search است و از دستورات صوتی و جستجوی صوتی پشتیبانی میکند.

مقایسه تلویزیون Oled ال‌جی 55up8150 با B1

در این تلویزیون از کیفیت تصویر ۴K برای نمایش تصاویر در وضوح و کیفیتی مناسب استفاده شده است. علاوه بر کیفیت ۴K شاهد استفاده از تکنولوژی‌های تصویر همچون ۴K Upscaling و AI Brightness Control جهت افزایش کیفیت تصویر و روشنایی مطلوب صفحه نمایش هستیم. الجی در سال قبل از حالت فیلم ساز در برخی از تلویزیون های خود استفاده کرد و توانست نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند.در این حالت تصاویر با همان کیفیت اورجینال خودد نمایش داده خواهند شد.در واقع تصاویر ، همانگونه که سازنده ان در نظر داشته است در صفحه نمایش پخش خواهند شد.

بدون شکدر هر خانه ای یک یا چند نفر پیدا می شود که به انجام بازیهای کامپیوتری علاقمند باشد . خصوصا اینکه بازیهای کامپیوتری پیشرفت های بسیار زیادی را به خود دیده است در نتیجه سنگین تر و با کیفیت از قبل شده است . محصول جدید ال جی به نام یو پی 8150 دارای قابلیتی است که می تواند هنگام وصل شدن و انجام یک بازی کامپیوتری قدرت پردازنده را به حداکثر رسانده تا بازی با حالت کاملا روان و بدون افت به اجرا در آید . تلویزیون اسمارت ال جی مدل LG 55UP8150 نیز از این قاعده پیروی کرده و از سیستم عامل webOS بهره می‌گیرد. سیستم عامل webOS طیف وسیعی از برنامه‌های پیش‌فرض را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. از جمله مهم‌ترین برنامه‌های پیش‌فرض می‌توان به فیس‌بوک و یوتیوب و همچنین مرورگر جهت دسترسی به دنیای اینترنت اشاره کرد.

همانطور که در ابتدا نیز اشاره شد، این تلویزیون ال جی 2021 هوشمند است و به سیستم عامل webOS مجهز می باشد. سیستم عامل webOS دارای رابط بصری بسیار ساده است که مخاطبان می توانند تجربه لذت بخشی را با این تلویزیون هوشمند ال جی داشته باشند. از مهم ترین قابلیت هایی که در تلویزیون 55UP8150 ایجاد شده است، دستیار صوتی است. دستیار صوتی به مخاطبان این امکان را می بخشد تا دسترسی آسان تری را به محتوای مورد علاقه خود داشته باشید. به این معنی که شما مخاطبان برای دسترسی سریع تر می توانید از طریق صوت اقدام نمایید.

تلویزیون 55 اینچ ال جی فورکی مدل 55up8150 سری 2021

علاوه بر تکنولوژی های گفته شده دارای فناوری Ultra Surround نیز می باشد و صدای فراگیر مجازی را در اختیار شما قرار می دهد. ال جی به کمک تکنولوژی AI Sound صدای تلویزیون را با توجه به محتوای در حال پخش تنظیم می کند تا شما همیشه صدای با کیفیتی را تجربه کنید. این تلویزیون مجهز به تکنولوژی AI Acoustic Tuning نیز می باشد و شما می توانید صدا را با توجه به محیطی که تلویزیون در آن قرار دارد تنظیم کنید. تلویزیون 55 اینچ ال جی UP8150 دارای تکنولوژی Clear Voice III است و صدای دیالوگ ها را تقویت می کند تا شما بهتر بشنوید. ال جی این تلویزیون را به قابلیت Bluetooth Surround Ready نیز مجهز نموده است و شما می توانید آن را به دو بلندگوی بلوتوثی مجزا متصل کرده و صدای فراگیری را تجربه کنید. در تلویزیون های ال جی از کیفیت فوق العاده شفاف و با کیفیتی استفاده می کنند که با شناخت از مدل 55UP8150 به آن ویژگی ها پی خواهید برد.

اگر قطب های مثبت و منفی باتری را درست سر جای قرار ندهید ممکن است باتری ها منفجر شده و باعث آتش سوزی شود پس روی این مورد توجه خاصی داشته باشید. این قابلیت با تقویت‌ رنگ‌های موجود در تصویر به نمایش جزئیات بازی کمک می‌کند. با این نرخ نوسازی، تأخیر در ورودی فوق العاده‌ای برای اتصال به انواع کنسول‌های بازی در تلویزیون فراهم می‌شود تا در کمترین میزان تأخیر محتوای بازی در صفحه نمایش باکیفیت تلویزیون نمایش داده شود. در مجموع کیفیت تصویر و امکانات بخش بازی دست به دست هم داده‌اند تا این تلویزیون ال‌جی را به گزینه‌ای عالی برای دیدن فیلم و بازی‌های ویدیویی تبدیل کنند. تلویزیون 55 اینچ ال جی مدل UP8150 دارای قابلیت بی نظیر Game Optimizer بوده که مخصوص حالت بازی های کامپیوتری می باشد .

صدا یکی از مهم ترین فاکتور ها در تلویزیون اسمارت 55 اینچ ال جی مدل UP8150 به شمار می رود به همین دلیل تلویزیون UP8150 ال جی از دو بلندگوی پرقدرت داخلی با توان خروجی 20W بهره می گیرد تا مخاطب بهترین حس را هنگام گوش دادن به موسیقی یا فیلم دل خواه خود داشته باشد. ریموت کنترل تلویزیون ال جی در سال 2021 به گونه ای بسیار شیک طراحی شده و از ظرافت خاصی برخوردار است. این ریموت کنترل در کنار ظرافت خود از استحکام خارق العاده ای هم بهره برده است. دکمه های این ریموت بسیار بهتر طراحی شده اند به گونه ای که به راحتی قابلیت دسترسی به آنها فراهم است. استفاده از تمامی دکمه های این ریموت به راحتی امکان پذیر است و هیچ کدام از دکمه ها برای دیگری ایجاد مزاحمت دسترسی نمی کند.

را به تلویزیون متصل نمایید و تمام محتوایات داخل آن را بر روی نمایشگر تلویزیون انتقال دهید. به علاوه این تراشه‌ی قدرتمند نویز موجود در تصاویر و صحنه‌ها را از بین برده بدین وسیله مانع از گسستگی صحنه‌ها می‌شود و آن‌ها را به صورت پیوسته و به نحوی صاف و روان به نمایش می‌گذارد. یکی دیگر از مزیت‌های این موتور پردازشگر این است که محتواها را نیز تقویت می‌کند و کمک می‌کند تا تلویزیون بتواند محتواهای با کیفیت پایین را نیز با کیفیت و وضح بالا به نمایش بگذارد. این فناوری محدوده‌های رنگی تصاویر را با عمق رنگ 10 بیتی انتقال می‌دهد. در واقع استفاده از این استاندارد موجب ایجاد تصویری روشن‌تر با بازه‌ی رنگ بیشتر و تن رنگ غنی‌تر می‌شود.

تلویزیون 55up8150 دارای کیفیت تصویر فوق العاده هست که کیفیت تصویرر فورکی 4k دارد . تلویزیون های ال جی به گونه ای طراحی شده اند که تصویر آن از هر زاویه ای فوق العاده به نظر می رسد . تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه خرید لوازم خانگی از بانه | فروشگاه اینترنتی بنان کالا محفوظ می‌باشد. این میزان صدا از سیستمی 2 کاناله با دو عدد بلندگوی 10 واتی تامین می شود. البته در حالت بازی تا حدی شاهد افزایش اوج روشنایی برای محتوای HDR خواهیم بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: تلویزیون، ،
:: برچسب‌ها: تلویزیون ال جی 65up8150, تلویزیون ال جی 50up7550, قیمت تلویزیون ال جی ۲۰۲۰, قیمت تلویزیون ال جی 55un8060, تلویزیون ال جی 55nano80, بهترین مدل تلویزیون ال جی, تلویزیون ال جی 8060, تلویزیون ال جی up8150, سیستم عامل WebOS, تلویزیون 2021,


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.